hur ett barn blir till

                        
Min dotter på 3 år börjar intressera sig för hur hon ser ut. Vad är det för ett hål i magen tex. ?? Jag försökte förklara men kom på att jag hade boken- hur ett barn blir till- hemma. Det var spännande att titta i den, jag fick berätta om och om igen hur bebisen växer i magen och sen kommer ut. Hon har sprungit omkring med boken hela kvällen nu.
Vi skulle även titta på kort när jag och Victor var bebisar i våra album. Isitt eget album ser man bilder på när hon har navelsträngen kvar och det är mest intressant. Var är den slangen nu, mamma!!
Nu börjar den underbara tiden med alla fantastiska frågor. Hoppas bara att man har svar på det mesta.

Kommentarer
Postat av: Betty

Ni kan ju promenera bort till Annalill, hon har sparat Elton och EllaMajs navelsträngar!

2008-09-25 @ 19:35:59
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: veronica

ja just det ja!!!!!

scary.....

2008-09-25 @ 20:12:41
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0