hujedamej!!

Vet inte vad som tagit åt mig, men nu rensar jag överallt och det är såå härligt. Idag kom turen till badrummet och datorn. I badrummet hittade jag 5 mascaror som var gamla såklart, en himla massa tuber med krämer  och en massa annat bös. Eftersom jag slutat tvätta håret med schampo fick jag kasta en del där med, men det är en annan historia..
När jag satte mig vid datorn började jag rensa gamla cookies, history, mm. kort som jag haft till bloggen, ja nu är till och med datorn ren.
                                

Kommentarer
Postat av: Betty

Visst är det härligt, det känns nästan som att man renar själen ;)

2008-09-22 @ 20:26:08
Postat av: veronica

Ja, man blir lugn liksom, hur skönt som helst...

2008-09-22 @ 20:41:52
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0