höstfin


Här är Mys nya höstkläder som jag köpte igår. Jacka med päls och fina varma skor.
Tog fram alla vinterkläder från förra året för att sälja dem på tradera. My blev som en tok och skulle ta på sig sina overaller. De passade!!! Jag blev jättebesviken och P stod och hurrade. Hade ju tänkt att My skulle ha en ny brun overall i år till sina nya lila vikingskor, skit.........
Ja, ja.. hon kan ju ha dem i höst och sen kan jag köpa  en ny till jul, då kanske hon har vuxit lite, sen blir det ju ändå aldrig snö föränn efter jul lagom till man vill ha vår...

Kommentarer
Postat av: syster Yster

Haha, stackars dig för att overallerna passade! Jag har beställt en likadan jacka till min tjej som din tjej fått! Hoppas vi kan ses snart... Puss!

2008-09-16 @ 21:00:59
Postat av: virre

vad fina de blir då!!!! kram

2008-09-16 @ 21:17:26
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0