Höstekipering

När jag hämtade My från dagis idag klagade hon på att det gjorde ont i tårna. Stackars liten hade försmå skor. Vi åkte nästan direkt iväg till torp i uddevalla för att köpa nya. Jättesöta flickskor har de på din sko tycker jag. Det blev ett par därifrån och även en jacka från HM. My som är en van cafetjej ville absolut att vi skulle fika för det gör vi ju alltid annars, så en kopp kaffe till mig och bulle & festis till lillgumman blev det.
                                       
Min kamera vill inte föra över bilder helt plötsligt, så det får bli en favoritbild i repris från Båstad i somras.
Får återkomma med bilder på inköpen när problemet är löst...


Kommentarer
Postat av: Betty

Vad knasigt, för det har krånglat för mig oxå idag!

2008-09-15 @ 20:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0