godmorgon

 Big Sneeze Har precis lämnat skruttan på dagis och jag har redan dåligt samvete för att jag är hemma utan henne. Knäppt, jag är ju hemma för att jag e sjuk. Rösten har börjat komma tillbaka efter en lång natts sömn men tyvärr finns det ingen att prata med här hemma, P ligger och sover, han har jobbat hela natten, och Victor är i skolan. Jag pratade dock med min syrra förut som tipsade om riven ingefära och citronsaft i hett vatten för halsen. Jag får skicka min man att handla sen när han har vaknat.







Kommentarer
Postat av: syster Yster

Hej stackare! Hoppas du mår bättre nu! Kul att du köpt mineral make up. Kom till syrran om du behöver hjälp med appliceringen, jag har gått kurser för I.D! Krya på dig! Puss o kram

2008-09-20 @ 08:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0