bombhot och dagissamtal

Nu har jag precis landat efter jobb och dagis. Morgonen började heltokig med att vi hade skarp övning på jobbet, bombhot, jag kom inte innanför grindarna och fick snällt stå utanför portvakten och vänta med några andra som med kommit senare till jobbet. I mitt jobb kan man inte skjuta upp saker och ting,  inns det ingen mat i tid blir det masshysteri och att vi hade övning på morgonen tycktes vara totalt bortglömt.
När jag hämtade My skulle vi ha inskolningssamtal eftersom hon har börjat på en ny avdelning för  3-5 åringar. Det gick jättebra och det finns inga problem med My. Inte för att jag trodde det heller men jag tycker alltid det är lika kul att få höra vilka underbara barn man har.
Victor hade terminens första klarinettlektion och en ny fröken , det hade gått bra det med.
Nu ska vi ner och köpa en ny jympapåse till Victor, den förra har sett sina sista svettiga gymnastikkläder........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0