babuchkamorgon


Godmorgon......
Jag mår mycket bättre idag, har kurerat mig med allt som är nyttigt och bra mot förkylningen. Victor är iväg och tjänar pengar på GT , P försöker vinna pengar på Lotto, och My tjatar om att vi måste åka till Rhodos. Vi lovade att åka imorgon om vi vinner pengar på lotto ikväll. :=)
De här babuchkorna älskar My att leka med, vi har två dockor.Den ena har mormor köpt till My i rumänien( tror jag det var, osäker) den andra hittade jag i en inredningsbutik. Det jobbiga är bara att samla ihop dem när det är färdiglekt- men tycker de är underbara........
Jag tror vi ska försöka röja i ett förråd idag så vi får plats med alla uteprylar som badpoolen och möblerna, alla leksaker. Det börjar bli dags för höströjning, får se hur mycket jag orkar!!!!

  som vanligt är tomtekläderna på..hi hi

Kommentarer
Postat av: julia

Min faster hade massor av sådana när jag va liten. Älskade att plocka isär och sätta ihop...Kunde hålla på i timmar. Mest gillade jag den lilla röda plutten i mitten......

2008-09-20 @ 21:33:09
Postat av: virre

som my gör då!! den lilla e sååå söt tycker hon, ha ha

2008-09-20 @ 21:38:42
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0