söndag

Har blivit fast i tv 3s Ensam mamma söker..... Det är första året jag tittat på det och är som sagt fast.

Idag har det blivit mycket lek med min dotter. My little pony slottet är ju en given favvo och det är så kul att höra henne leka dessa rolllekar. Vi har lerat och även där blev det rolllekar med maskarna vi tillverkade. Vi var i sandlådan jättelänge, vi var alldeles genomfrusna när vi kom hem, det blåste rejält ute även om solen kikade fram.
Nu på eftermiddan cycklade vi hem till min svärmor. Killarna skulle ändå träna karate så jag och My hälsade på henne och fick nybakat bröd och kaffe. Alltid lika gott och lyxigt med nybakat.  
 Coffee  Bread     TV 3 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0