sminkutmaning.

Jag har blivit utmanad av Maggie att svara på mina dagliga sminkrutiner. And here it is!



Sminkar du dig varje dag?  
Ja
, i stort sett. Men inte en full make varje dag.


Hur mycket tid lägger du på att sminka dig till vardags?
Oj, det går fort...ca 5-10 min


Hur mycket pengar lägger du på smink varje månad?

Olika, från nån 100 lapp till flera 100 beroende på vad jag behöver.


Föredrar du budget eller lyx när det kommer till smink?
Jag föredrar lyx. Men använder mycket L oreal , prisvärt. Har en del lancome och clinique också.


Vad använder du för smink till vardags?

Förtillfället blir det True Match Minerals från L'oréal, Ögonskugga lancome , Mascara clinique, rouge minerals från l oreal. Läppglans, armens hudsalva från apoteket,,,,hur bra som helst.


Om du fick välja endast en produkt, vilken skulle det vara?

Mascara på sommaren och rouge på vintern.


Kommentarer
Postat av: Maggie

Åh, försvarets hudsalva är ju grymt bra! Ska nog ta mig en tur till Apoteket snart ;)

2008-10-18 @ 20:25:21
URL: http://fisungarna.blogg.se/
Postat av: veronica

ja, den är grymt bra till allt! köper alltid den stora och mojsar in på läpparna, mumma.

2008-10-19 @ 08:26:52
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0