sköna söndag

Det är så skönt att Mys feber äntligen är borta. Hon har ju haft feber sen i torsdags. Vi skulle egentligen haft ett redan försenat kalas för Victor idag, men det blev till att avboka. Vi visste ju inte hur lilltrollet skulle må idag och sen är det nog skönt att få bli helt återställd innan man ska till dagis. Det är ju inte helt billigt att vara hemma från jobbet.

Jag och My planerar att följa med P och Victor till deras karateträning i eftermiddag, dels för att vi aldrig har varit där och den kan det vara skönt med ett miljöombyte för oss som varit inne i stort sett hela helgen.

Jag måste bara säga att vi sover otroligt gott i våra nya sängar. P sa precis att han längtar att få lägga sig, inte för att han e trött utan för att de är så sköna och jag håller absolut med....

Har suttit och tittat på gamla kort och det här kortet är så mysigt på mina troll.....Var tvungen att visa det.
Datumet stämmer inte, min gamla kamera var felinställd...
My är bara några dagar och Victor snart 10 år.

Kommentarer
Postat av: Julia

Pluttefis....

2008-10-26 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0