sängköp...


Visst är det en härlig bild.....

Jag har haft ont i ryggen när jag vaknat i flera morgnar nu, vi behöver nya sängar. Att hitta sängar känns inte såå svårt, problemet är att P vill ha en gavel och jag kan tänka mig utan gavel eller möjligtvis bara en huvudgavel. Vårt sovrum är inte jättestort så det känns som att en säng med 2 gavlar bara tar upp onödig plats. När jag var på miomöbler med katarina hittade jag jättefina huvudgavlar, det får nog bli sådana. För en gångsskull tänker jag bestämma möblerna.
Tycker att stilen ovanför är jättefin , men tror att det blir för flickigt för min älskade man, eller hur!!?

Kommentarer
Postat av: Maria

Mycket härlig bild.

Så hade jag oxå velat ha det, men som du sa tror inte mannen vill ha det så hehe...

2008-10-23 @ 09:14:03
URL: http://minajagochlea.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag tycker Perra hade passat perfekt i den prinsess sängen:-)

2008-10-23 @ 16:47:49
Postat av: veronica

maria-håller med.

julia-min machoman håller nog inte med, haha

2008-10-23 @ 17:44:06
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0