roligt besök


My har ju saknat sin älskade Elvira ända sen vi lämnade dem igår kväll!!... Idag kom dom med pizzadeg och killarna tog över köket och bakade pizzor. Jättegott. Jag gjorde efterrätt och bjöd på chokladmousse med hallon och hallonglass.
Tjejerna hade inte så mycket tid för mat men desto mer tid för lek. Det är så skönt att de leker alldeles själva utan bråk och man kan bara sitta med och prata med vuxna nu för tiden, det gick ju inte för bara några månader sen, då var allt " mitt " inte låna ut nånting, det var skitjobbigt. Men nu så!!
  
Brottning och bus i puffen.


Vällingstund har guld i mun... Elvira fick Mys välling med hon tyckte inte den var god. Jag bad henne låtsas dricka när jag skulle ta kortet, därav den luriga minen....

Tack hela familjen S, för en mysig eftermiddag, kväll........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0