pistagemys

 Just nu sitter jag med min dotter och smaskar pistagenötter. Båda är helt galna i det. Efter att ha varit hemma i stort sett hela dan tänkte jag att vi måste få luft och drog fram cyckeln för en cyckeltur till affären. Naturligtvis kom det en blöt storm och jag tror aldrig jag cycklat så fort i motvind.
Men nu är vi varma och torra och myser ihop......

Kanske inte ska berätta det men jag hade ingen aning om att pistagenötter växte som på bilden ovan, alltid lär man sig nått nytt, hi hi

Kommentarer
Postat av: Betty

Okej, men hur trodde du att dom växte då?! =)

2008-10-05 @ 21:38:04
Postat av: veronica

inte som ekollon iallafall!!!

kanske på låga buskar:)

2008-10-05 @ 21:55:59
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0