pastell


Idag på förmiddan var jag med min kompis Maria och min dotter på torget för lite fika och kika i lite butiker. Jag hade även lovat My en tur till leksaksaffären där hon fick lov att köpa nått idag. Hon valde en rosa Pinky Pie som kan krypa alldeles själv. ( det är en My little ponny häst ) . Maria "lurade"  in mig i en presentbutik och jag fick köpt rosa skålar och underlägg med moln på. Mina barn har även det tyget från Gunilla Axen som gardiner i sina rum, My har rosa som på tabletterna och Victor har grå med vita moln. Jag gillar verkligen det tyget eller mönstret..
Jag har fått för mig att jag vill ha lite mer pastelliga köksgrejer, typ som i Leila bakar, lovely...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0