min dotter, en blivande stjärna??!!

Igår när jag hämtade My från dagis berättade hennes fröken att hon hade bett om att få sjunga på morgonsamlingen. Som om det vore världens enklaste sak ställde hon sig framför dagisgruppen och sjöng, Bä bä vita lamm...Så modig.
Hon är ju bara precis 3 år!!

Hemma är det ju en sak när hon hela tiden ska uppträda för oss och helst ska jag oxå filma med kameran, haha.
När jag gick i skolan hade vi roliga timmen på fredagar, dom hade jag patent på, alltid skulle jag va med på den, vi sjöng och gjorde egna teatrar. Hon kanske blir som mig, väldigt roligt i alla fall.

Jag själv vid pianot. Tror jag är 2 eller 3 år.

My förra julen med mikrofonen i munnen, det låter mer då tror hon.

Kommentarer
Postat av: Julia

GUD vad lika ni e:-)

2008-10-15 @ 19:23:12
URL: http://julianas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast My ÄR ju redan en stjärna ;)

Hihi, sådan mor sådan dotter!



Maria Godsäter var ju här och hälsade på, hon såg bilden i trappan på Elvira och My, hon såg direkt att det va din dotter ;)

2008-10-17 @ 15:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0