lördag kväll...........

  Nu sover lilltrollet. Hoppas hon är feberfri imorgon annars får jag vara hemma på måndag med, vill gärna att barnen har en feberfri dag innan det är dags för dagis och skola.

Ibland kan jag bli tokig på mig själv.. Har letat igenom hela huset efter försvunna gardiner. Oftast kan jag sätta mig en stund och så kommer det till mig var de försvunna sakerna finns, men den här gången är det totalt tomt i huvudet, kan inte förstå var jag gjort av dem. Jag hade tänkt byta gardiner i sovrummet nu när vi grejat där inne och gardiner är nått jag aldrig slänger. Jag hittade ett par vita som jag satte upp, men det var inte de jag tänkt från början, kanske får köpa nya då;) Ler.....

Det blir en lugn hemmakväll för vår del ikväll. Hoppas det går nått bra på tvn........Annars får vi väl lägga oss i vår nya sköna säng!!! ;)

Hugs And Kisses  veronica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0