IKEA GOES LOPPMARKNAD :(

jAG ÄR SÅÅÅ BESVIKEN på ikea .
När vi kom dit idag gick vi som vanligt varvet på övervåningen. Tyckte dom hade lite rörigt och tänkte att dom möblerar säkert om. När vi kom till köksavdelningen var där fullt av sängar huller om buller och sen stop, man fick inte gå längre, nä, nä det gör väl inget. Vi gick och åt en superbillig frukostbricka istället. Laddad för att köpa mina mattallrikar tog vi hissen ner och möttes av rena rama cirkusen. Där fanns inget annat än förvirrade människor och pallar med det skräp som inte hade blivit sålt de senaste 10 åren. Vi gick längs gången och hamnade i ett tält, där fanns det datorbord, filtar, kuddar och startpaket med porslin och kastruller. Jag frågade en anställd var det andra porslinet stod och hon svara att det bara var 1/3 del som fanns framme och att hon själv inte visste var sakerna fanns.....Andra besökare kom fram till mig och berätta att dom åkt flera mil för att handla idag. Stackars dom, vi har ju visserligen 4 mil till vårt ikea och bensinen är ju inte jättebillig, men det är ändå så att vi kan åka in när vi vill.
Nä, skäms ikea, det stod ingenting på hemsidan i morse och hade jag vetat hade jag inte åkt in idag..!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Snyggt, har ej fått upp mina ännu, suck!

2008-10-05 @ 10:47:01
Postat av: veronica

det kommer..och om du inte ska ha dina tror jag att vi köper dem av er, kan tänka mig att ha över hela soffan...må gott..

2008-10-05 @ 17:32:29
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0