härliga fredag ,.......

Jag var hemma fån jobbet redan vid elva. Då satte vi igång med operation släng.  Jag tror vi fyllde större delen av kontainern själva, fast egentligen börjar inte områdets städdag förrän  imorgon. Men så är det alltid, först till kvarn och idag var vi redo!!! P stod vakt och höll utkik när lastbilen med kontainern kom, sen började vi.
Nu är det fridfullt utanför oss och alla sommarprylar är inställda i de nystädade förråden.

Dagens middag blev Tacos som hos de flesta andra en fredag, det är ju så gott, särskilt gott var det eftersom vi varit ute hela dagen. Victors kompis Nico åt middag hos oss idag, han ska även sova över, det är ju mycket barnens helg med halloween tycker jag och då ska det vara extra mysigt.

Nu sover My och vi sitter nyduschade och väntar på Idol, glassen ligger i frysen, nog dax att plocka fram den snart.
En härlig halloweenkväll önskar jag er alla.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0