fredag....äntligen

Sköna fredag....underbart väder. Imorse när vi skulle till jobb och dagis och My öppnar dörren ut säger hon- mamma, det är damm på gräset. Va, så kikar jag ut och ser att det är alldeles frostigt ute, tokfia. Funderar bara på varifrån asosiationen ( vet inte hur det stavas) kommer från, vad jag vet så har jag INTE det så dammit hemma att det ligger vita lager av damm på möblerna, ha ha...

Det är tjejträff ikväll med god mat och vin. P får vara hemma och ta hand om markservicen.
Imorgon hoppas jag vi kommer iväg på hoppis och skuttis, det var ett par veckorsen vi var där nu. På vårat torg kommer mumintrollen  imorgon och hälsar på , My vill gärna träffa LILLA mY, hoppas hon är där.

Ha en skööön fredag.............
     

Kommentarer
Postat av: Julia

Drick inte för mycket vin ikväll...

2008-10-17 @ 17:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0