dagens

 Flowers  Flowers  Flowers Idag känns det inte som vi har gjort nånting , fast när jag tänker efter så åkte jag och My till färgaffären efter dagis och köpte en ny pensel så jag kan måla golvlisterna i vardagsrummet. Senare efter en vilopaus i soffan (väldigt viktig efter dagis, då är man ju jättetrött ) åkte vi iväg igen för inköp av 13års paket til Victor. Vi stannade även på lindex och fick köpt några nya tights till Mysan. Väl hemma fick jag mig världens ryck , ville väl inte gå in nu när det är så fint väder och började städa bilen. Dammade och dammsög den. Så jag har ju gjort en hel del idag ändå!!!!!

Det var pinsamt när jag hade varit på lindex och gick in på en annan affär senare och det börjar tjuta. Expediterna springer fram till mig och kollar mina påsar. Då ser de att jag handlat på lindex och berättar att de har samma larmsystem som dem. De hittar ett par tights som inte blivit avlarmade och jag får snällt knalla iväg till affären de är köpta i och be om att de tar bort larmet. Hon i kassan ber sååå hemskt mycket om ursäkt flera gånger att jag får säga att det är Okey.
Det var första gången det hände mig.....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0