dagens hittills......

Humör: Irriterad...men jobbar på att bli glad
Gjort: jobbat.
Planer: städa huset eftersom det inte var gjort när jag jobbat en hel dag.

Lyssnar på: P och My som äter.
Läser: min egna text som jag skriver.
Dricker:kaffe med mjölk
Äter: ingenting, är mätt efter ärtsoppan på jobbet.

Bästa: att det är halvdag på jobbet imorgon och allt skräp på utsidan ska slängas i kontainrar.
Sämsta: att jag är sur
Barnen: My är pigg och glad efter pannkaksmaten, victor är med kompisar
Väder: molnigt


Kommentarer
Postat av: Babette

Varför är du sur?!

2008-10-30 @ 15:39:03
Postat av: veronica

vet inte!!! tror jag blev det på jobbet idag för det var såå mycket att göra och kände mig stressad. Min kollega var väl inte på sitt bästa jobbhumör heller..

men nu är jag glad!!!!

2008-10-30 @ 18:15:03
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0