DAGENS..........

Jag tänkte härma min syrra och därför snodde jag den här listan från henne, dock med mina egna svar ;)

Humör: gott humör.
Gjort: jobbat, försökt ta en promenad med med annalill, men vi blev atackerade av vädrets makter.Bara att gå hem igen.
Planer: Strax gå och lägga My och sen hoppa in i duschen.

Lyssnar på: Bolibompa och My som snattrar.
Läser: min egna text som jag skriver.
Dricker: Ingenting, väntar med mitt goda kvällste tills My sover.
Äter: har precis klämt i mig en god macka.

Bästa: att My är frisk nu och att jag tagit hand om alla blanketter och brev som ska fyllas i hela tiden och dessutom skickas iväg, voine, voine...
Sämsta: Att det haglar och regnar så man inte kan gå sina promenader.
Barnen: My är trött, tittar på bamse, Victor är nöjd, han har höstlov och rummet fullt med kompisar.
Väder: SKIT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0