bedtime.....

Så fort P vaknat efter att ha jobbat natt drog jag iväg till Ikea för att köpa sängar till oss. Egentligen sklle vi åkt imorgon men eftersom My har feber så ville vi inte dra iväg med henne nånstans och då kunde jag lika gärna åka idag. Det blev två 90 sängar och en bäddmadrass på 180 cm. Sen köpte jag malm sängstomme i svart. Hoppas det blir bra, var ganska stressad när jag gick där själv och skulle provligga, kändes konstigt när man var ensam.
Två fulla vagnar och en liten jag, det var inte det lättaste, men fick hjälp bort till transportdisken. Nu sitter jag och väntar på att sängarna ska dyka upp, nångång mellan halv fem och halv åtta ska de komma, längtar.....
Nu vet ni vad vi ska göra ikväll........montera sängar!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh Grattis!! Nya sängar e ju det bästa som finns....Hoppas ni kommer att sova fantastiskt inatt då:-) Men det brukar ta ett par nätter innan man vänjer sig tycker jag..

Vilka madrasser valde ni??

2008-10-24 @ 18:48:43
Postat av: veronica

kommer inte ihåg vad de heter, alla heter ju nästan samma , men de var inte de dyraste och inte de billigaste. nånstans mittimellan klass..

bäddmadrassen var nog ganska billig, tycker det är skönt att kunna byta ut den, man har ju ändå småbarn hemma som kommer över i sängen om nätterna.

2008-10-25 @ 19:07:23
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0