vuxenkväll...........

                               
Vi har haft en otroligt trevlig kväll, jag och P. med våra vänner Tomas och katarina. Vi skulle äta räkmackor på hotell gothia men det var såå fullt att vi bestämde oss för Evas Paley istället. Räktoast och vitt vin sen supersmarrig mangocheesecake med hallonsås och kaffe.
När vi stod i kön för att betala kollade jag på killen framför oss och tyckte jag kände igen honom. Jag visste inte om det var någon jag kände från förr, typ en gammal skolkompis eller nått. När vi satt och åt säger de andra, vad många kändisar det är härinne. Var, säger jag då?? Där, det är ju hon karin Hjulström och hennes bror Niklas. Shit, det var Niklas Hjulström jag sett i kön förut, vad puckad man blir ibland, ha ha.

Senare gick vi till Lorensbergs teatern för att se Kuta och kör, en helt fantastiskt rolig fars. En man som var gift med två fruar och gjorde allt för att inte bli upptäckt , tillslut var han så insnöad av lögner. Jag tror vi skratta hela tiden, den var verkligen jätterolig.

En supertrevlig kväll helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0