utmaning.........

Jag har blivit utmanad av lisselissan att berätta 7 hemligheter om mig själv.......håll i er här kommer svaren!!

De regler som gäller är:
Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana fem personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att det har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras bloggar.

♥     Jag är hypokondriker och har haft alla sjukdommar du kan tänka dig, varför jag har en tjock läkarbok hemma är en gåta!!!
♥    Jag har haft eget företag när jag var 20 år, fick ta över min styvfars restaurang, sen har jag fortsatt i den branchen. När jag var liten var vi ofta på hans restauranger och jag ville bli kallskänka som de tjejerna som jobbade där.

♥   När jag var yngre var jag barnmodell för olika klädkedjor, mest för kappahl.

♥   Jag fick låna mammas alfa romeo när jag precis tagit körkort körde jag in i en plåtbrevlåda och gjore en stor repa i lacken. Jag åkte och köpte en burk med rödfärg och fyllde i repan och den försvann ända tills mamma tvättade bilen. Senare fick jag bilen av mamma och även repan..........!!

♥     Jag har spelat trumpet och piano hela min uppväxt. Min mamma är musiklärare och det har alltid varit sång och musik hemma, särskilt vid jul är det mysigt med alla mostrar som sjunger och spelar. Jag och mina syskon har spelat in barnskivor tillsammans med vår mamma när vi var små..

♥    Jag gifte mig i köpenhamn 06. Ingen visste nått förutom min syrra...



De flesta har redan blivit utmanade, men Annalill  och maggie och maria finns kvar så de får min utmaning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0