tjejdag.......

Jag och My åkte till Torp efter dagis idag. Hon har inte varit på dagis på en vecka så hon var jättetrött när vi åkte dit. Jag hittade på en lek där vi räknade lastbilarna vi körde förbi så hon inte skulle somna. 96 stycken  blev det, helt otroligt. Sträckan är ungefär 4 mil, det tar 15-20 minuter att åka dit...
Vi köpte så fina klackeskor som My säger, såna hon ska ha på alla fester nu i jultider, själv fick jag en härlig omlottkofta.
Skulle även ha en present till min farmor vilket jag hittade. I samma butik som farmors present, säljer de Yankee candle, ett helt fantastiskt doftljus som brinner jättelänge och doftar ljuvligt, Fresh cotton fick följa med hem, luktar nytvättat. My var helt tossig bland ljusen och sa hela tiden , känn mamma, det luktar gott!!
                          
My blev hungrig och vi satte oss för en välbehövlig fika paus, Det är så roligt att gå på cafe med henne nu, som att prata med en kompis ( nästan ) väldigt mysigt hade vi!!!

Leksaksaffären är ju ett måste, hon visade alla saker hon önskade sig, mest vill hon ha My little pony åker scooter, den är radiostyrd.

Jag tror nog tomten kommer med den i ett paket!!!!

Kommentarer
Postat av: Mysmoster

Sötnosen, klart hon ska ha en sådan!

2008-11-19 @ 20:31:46
Postat av: Anonym

Jusst det , Farmor ja , när ska vi dit ?

2008-11-20 @ 10:23:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0