stackars lilla tös.........

När jag kom hem från jobbet idag kom My springande mot mig för en välkommen hem kram...Då pussade jag henne på halsen och hon blev jätteledsen, jag kollade halsen och såg att den var jättesvullen. Hon kunde inte vända på huvudet, hon vred hela kroppen när hon skulle titta åt ena hållet. Jag tog tempen och den var 38,6. Naturligtvis ringde jag vårdcentralen med en gång. Fick en tid imorgon på morgonen, hade velat ha en idag egentligen, men, men.
Vi lurade i henne alvedon och hon har varit lite pigare nu en stund.

Kommentarer
Postat av: maria

Stackars liten, hoppas det inte e något allvarligt.

2008-11-05 @ 09:22:33
URL: http://minajagochlea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0