söndag....

Idag är det första advent och vårt första ljus har brunnit nästan hela dagen...
 Candle Candle Candle Candle

Imorse efter en lång skön sovmorgon och lite lek och bus hemma tog vi på oss varmt och gick en promenad på 2.5 timme. 
 Vi gjorde köttsoppa när vi kom hem och det värmde gott efter att ha varit ute så länge. Det har varit en skön söndag idag...

Igår när vi var i stan provade jag en klänning på MQ, den satt jättefint på förutom en glipa vid bysten, jag provade en storlek större men den såg ut som ett tält på och glipan var ändå kvar..Jag kan inte sluta tänka på klänningen och jag funderar på att köpa den ändå och sy fast tyget där den glipar. P tycker inte att jag är klok och säger att det "måste finnas andra klänningar". Men ni vet säkert hur det känns när man hittat ett plagg man verkligen vill ha, i alla fall kan jag inte sluta tänka på den, jag åker nog ner till vår butik i veckan och provar den igen, det kanske känns anorlunda då....






Kommentarer
Postat av: Julia

Prova flera olika klänningar i samma sttorlek....alla e ju inte exakt samma...du kan ha tur....annars köper du den ändå och syr in:-)

2008-11-30 @ 21:11:12
Postat av: veronica

bra sagt..

perra sa igen precis att jag inte är klok som ska sy i en ny klänning, hihi

2008-11-30 @ 21:39:57
URL: http://virresdagbok.blogg.se/
Postat av: Catharina

Förstår precis känslan. Måste va nåt högst kvínnligt betèende, :) Har själv precis sytt in en ny klänning ju....

2008-11-30 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0