skvaller ur barnamun.........



Idag när jag hämtade My från dagis och vi var på väg hem, berättade My att hon och hennes pappa minsann hade köpt en present till mig.
P hade sagt till My att hon inget fick säga och att det var en hemlis, då hade My blivit ledsen och lovat att inget säga, så när hon berättade för mig försökte jag avstyra samtalet med annat.
Hon fortsatte att berätta att de åkt till Torp och att eftersom pappa inte var med gick det bra att berätta för mig, han skulle ju inte få veta nått, tyckte My.
Hon fortsatte att berätta vad de köpt,  och sa att jag kommer bli glad....Visst kommer jag bli det för det var ju nått jag önskat mig, men jag ville verkligen inget veta, arghhh..

Nästa gång P ska köpa födelsedagspresenter till mig hoppas jag att han inte tar med sin dotter, för han tror att jag tvingar My att berätta, vilket jag naturligtvis inte gjort!!!!!!  Detta hände även förra året och jag fick skulden fast det var busmysan som berättat helt frivilligt..........utan påverkan!!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hahahaha, jag är helt övertygad om att P har rätt!

;)



Jag har oxå en fin present till dig, när blir det kalas!?

2008-11-25 @ 20:27:48
Postat av: veronica

när kan ni, söndag eller nästa söndag kanske!!

lite adventsfika med julmustpremiär...( vi behöver ju inte låtsas att vi redan druckit det )

2008-11-25 @ 21:25:38
URL: http://virresdagbok.blogg.se/
Postat av: Betty

Säg ni vilken söndag som passar bäst =)

Jag jobbar fram till klockan 13.00

2008-11-26 @ 08:07:41
Postat av: Birgitta

Ha,ha vad hon ä lik sin mamma ,Dig alltså .

Måste tala om ......

2008-11-27 @ 16:51:42
Postat av: veronica

mamma- tycker du det??? ;)

2008-11-27 @ 18:33:07
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0