Skön dag trots allt..........



Vilket skitväder det var i morse rent ut sagt!!!! Jag trodde jag skulle blåsa iväg när jag gick till jobbet. En av flaggstängerna hade knäckts och låg på trottoaren utanför jobbet. Som tur var vände vinden och solen tittade fram lagom när jag slutade jobbet .
Vi tog en promenad till torget , jag My och P. Vi hade lite ärenden att utföra så vi passade på att gå ut medans vi kunde. Till Mys stora lycka bestämde vi oss för att ta bussen hem, det finns ju inget mer spännande än att åka buss...


Så här glad är man när man åker buss!!!!!



Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med overallen My har. Nu har vi ju inte testat den i snö, men håller den i vattenpölar så håller den nog i snö också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0