SJUKSTUGA...............

Dagen har gått i sjukdommens tecken...My hade öroninflammation och fick pencillin. Det värsta är att jag än en gång mste tvinga i henne den, känner mig så elak!! Hon gråter och jag mutar, hotar , tröstar och skäller, inget fungerar. Den enda gången det funkar är när jag håller henne fast och trycker in det i kinden så hon måste svälja, F*N måste de göra såå äcklig pencillin för???? Känner mig som värsta barnmisshandlaren ju!!

Själv har jag haft ont i halsen i snart 2 veckor. Jag har en visdomstand som håller på att bråka med mig, den har precis tittat fram en liten bit. Jag ringde tandläkaren förut och jag fick en tid redan imorgon, antagligen en infektion, därav halsontet när jag sväljer.

Ja, ja bara att bita ihop och gilla läget, vi är ju ialla fall friska tänkte jag skriva , men det stämmer ju inte det heller, BLÄÄÄÄÄ..
 

Uppdatering: Ringde vårdcentralen och bad om tabletter istället, åkte ner och hämtade  tabletterna och blev jättenöjd över att de var så små. My var glad ända tills hon provade, sen började cirkusen om, hon kunde inte svälja den, vad gör jag nu???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0