operation tankning............

 Convertible Female Jag skulle bara lämna tillbaka en kjol jag köpt förra veckan då knappen fattades i kjolen. P tyckte att jag skulle tanka bilen samtidigt. Jag tyckte att det kunde han göra senare när han ska väg. Efter många protester tog jag med tankkortet och åkte iväg. När jag tankat klart och skulle stänga luckan till tanklocket ,ramlar luckan av, F*n. Jag försöker pilla fast det men det går inte.... Går in på verkstan som ligger bredvid och ber om hjälp. De säger att jag måste köpa nytt gångjärn till luckan så då gör jag det. Jag får köra in bilen på verkstan och de byter gångjärn på bensinluckan för mig, alldeles gratis. Så snällt......Men det blev ett litet äventyr jag inte räknat med.







Kommentarer
Postat av: Julia

Han visste säkert att locket va paj! Typiskt grabbar!

2008-11-13 @ 18:24:38
Postat av: Betty

Jag gillar heller inte å tanka!

2008-11-13 @ 19:02:34
Postat av: veronica

det är grabbgöra!!!

2008-11-13 @ 20:42:20
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0