näsblod.....


Imorse såg jag att det var blod i hela sängen, My hade blött näseblod, det var blod även på golven, jag hade inte märkt någonting när jag var och hämtade in henne till oss, stackars liten...Nu ligger alla sängkläder i tvättmaskinen. Jag blödde också alltid näsblod när jag var liten och även Victor, så fort man var förskyld eller hade sovit dåligt kom det blod ur näsan. En gång när jag var i skolan slutade det inte blöda så vi fick åka in och "bränna" näsan, det var läskigt. Nu blör jag nästan aldrig mera vilket är skönt. Konstigt att barnen måste få ärva såna där dumma grejer som sköra slemmhinnor i näsan, det finns väl annat att ärva......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0