lördag hos farmor......

Jag och My åkte till min farmor i morse, det var så längesen vi träffade henne och eftersom hon fyllt 80 år och My varit sjuk när hon hade kalas passade vi på idag när vi var ensamma. ( p jobbar helg ) Jag köpte med mig färska frallor, melon och kanelbullar så vi hade en god frukost ihop.
My fick julkalendern av henne, hoppas hon tycker det är roligt att följa den på tvn i år och Victor fick oxå en kalender, bingolottos, vi får hoppas på vinst på den.
Själv fick jag med mig en jättefin silverbricka, den behöver bara putsas lite så blir den kanonfin att ha.

På vägen hem stannade vi vid Ikea för att köpa lite blockljus, det är forfarande jätterörigt på vårt ikea eftersom de bygger om men jag fick tag på det jag ville ha och två nya vintervita kuddar fick följa med hem också.....

Nu ska vi nog ta på oss kläderna och ta en promenad till affären, kiddsen vill ha lördagsgodis, ska " tvinga " med mig Victor också, han behöver lite frisk vinterluft på ansiktet....


Det här kortet är taget för exakt två årsen...Hon är väldigt lik mig när jag var liten på detta kort.



Detta kort är oxå taget för precis två årsen. Se så mycket snö vi hade då!!!!
My tillsammans med sina älskade sysslingar, Ellamaj och Elton..

Kommentarer
Postat av: Julia

Precis så som Mysan sitter i sin vagn sätter sig alltid Meja... Så fort hon får chansen kryper hon ner i vagnen:-) Crazy

Trevlig helg!

2008-11-22 @ 19:22:24
Postat av: syster Yster

Sysslingarna och moster saknar dagarna med My o Virre... Puss!

2008-11-25 @ 09:40:14
Postat av: veronica

vi saknar er med....

2008-11-25 @ 18:15:56
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0