jul, jul, strålande jul.....





Det känns som att vi är de enda som inte fått snö i hela sverige...Men så är det nästan alltid på västkusten. Visst ligger det några vita fjun på marken och det är verkligen jättekallt ute och frostigt, men jag vill åka pulka, göra snögubbar och snöänglar tillsammans med min dotter.

I år har jag fått för mig att jag vill ha rosa eller lila och silver i granen. För mig är det viktigt med en vacker gran, inget osymetrisk ,och inte en massa flaggor i , utan bara vackra saker...
My sa att hon vill ha röda kulor, men jag tror att jag kan locka bort det med rosa som är favvofärgen hos henne..

Kommentarer
Postat av: Brutuss

Det blir vitt och silver i min i år ( notera att jag skrev min ) ;)



KRAM

2008-11-24 @ 21:26:00
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: veronica

jag...hade det förra året så iår vill jag ha nått pastelligt..

Detta beteende har vi nog ärvt från vår kära mor, eller vad tror du!! haha

2008-11-24 @ 21:58:14
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0