gröngölingar på utflykt.........


Vilken härlig dag vi haft, jag känner mig helt vindpinad i ansiktet och så där härligt trött man blir av att vara ute i naturen en hel dag. Vi var iväg med familjen Inselberg på skogsutflykt.
Vi tog oss till korsvattnet som ligger mitt i skogen en bit från där vi bor. En lagom promenad med massor av teräng . Vi kom fram till den lilla sjön och det var såå vackert. Vi gjorde upp eld, (eller de andra gjorde upp eld, jag är inte så bra på sånt) och plockade pinnar att grilla korven med. Det smakar så gott med mat när man är ute. Kaffe med varm choklad och grillade maschmallows till efterrätt, kan det bli bättre.
  
  
My grillade köttbullar som vi la i korvbrödet, hon gillar ju inte korv.
Det fanns ett vindskydd byggt på platsen som kiddsen lekte i.
P och Katarina sätter fyr på elden och Tomas njuter av livet.. ;)

Tack för en superhärlig dag............

Kommentarer
Postat av: maria

Låter hur mysigt som helst =)

2008-11-03 @ 09:25:13
URL: http://minajagochlea.blogg.se/
Postat av: veronica

det var det:)

2008-11-03 @ 21:41:40
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0