adventfint....



Nu är torsdagsstädningen gjord...Skinande rent och jag tog faktiskt fram julstjärnorna till köket och vardagsrummet. My fick tag i den här snöängeln som man skakar på och det börjar snöa, den skulle vara framme tyckte hon.


            

Jag hängde upp två silver hjärtan i hallen, de kommer från ikea.



Här är den ej färdiga adventsljusstaken som jag har tillverkat. Tänkte lägga mossa runt ljusen på brickan. Tror att jag får ta lite kortare ljus också, den blev lite för maffig..

Resten av julpysslet får vänta till längre fram i December, några hyacinter får nog komma hem ändå, de luktar ju såå gott.

My tycker detta är fantastiskt, är det redan jul, mamma!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0