sol ,& hav

Det är såå skönt att bo vid havet,idag  cyklade vi ner till båtarna och tittade, My älskar båtar, det tar ca 5-10 min att cykla från vårt hus.Det är dock jobbigare när vi ska hem för då är det bara uppför.
Dagen började med jobb, men jag slutade tidigt idag ,redan klockan ett .Då städade vi huset och tog fram trimmern och klippte lite runt vårt staket, efter lite kaffe på altan tog vi som sagt fram cyklarna och trampade ner till torget, hade lite ärenden som jag passade på att göra.Såg en sån där hängstol som jag vill ha att hänga på balkongen, har fått för mig att det kan va mysigt att sitta där och läsa på sommarkvällarna :)
Men P tyckte inte det var en bra ide, han hatar hängande saker sa han...Själv tror jag att han bara inte orkar sätta upp den, ha ha
Hur som helst så hoppas jag att mina barn kanske köper en, med pappas hjälp på söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0