FRÅGOR OCH SVAR...

För 5 år sedan...
Var Victor 8 år och jag å P hade börjat bli bekväma med att få sova länge på morgonen .

För 3 år sedan...
Var jag gravid i vecka 30 och gjorde ett könsultraljud, fick reda på att det var en liten tös.

För 1 år sedan...
Hade jag jobbat i 4 månader efter mammaledigheten, och kände mig fri och rik. ( även om jag älskade att gå hemma med my, saknar den tiden. )


För 3 månader sedan...
Bokade vi rhodosresan.

Igår...
Grillade vi på dagis.

Imorgon...
Ska vi ha grillfest med nära å kära.


Om ett år...

Hoppas  jag att vi fortfarande är lyckliga i vår familj, kanske hittat drömhuset som ligger ännu närmare havet och inte kostar skjortan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0