DESSA FÖRBANNADE ERBJUDANDEN

Såg att man kunde köpa soltabletter från vitalas till prova på pris, bara19 kr, inget mera köptvång, tyckte det var bra när vi skulle åka till rhodos för att huden skulle vara beredd  på sol efter vintern.
Fick ytterligare en kartong 4 veckor senare till ordinarie pris ca. 350 kr vilket jag inte ville ha.
Mailade dom och sa att jag säger upp min prenumeration och att jag skulle skicka tillbaka tabletterna. Inget svar....
Åkte på semester och när vi kom tillbaka låg det ett inkassokrav i brevlådan på 400 kr. Ringde dom och sa upp prenumerationen igen , och vi skickade tabletterna till en adress vi fick av dom per telefon.
Idag fick vi ytterligare ett inkassokrav på 550 kr.
Nej vi har inte fått tabletterna skickade till oss , säger de när vi ringer, vad gör vi nu..??
Åker till posten och gör en reklamation på paketet som aldrig kom fram. Inte kul att betala 550 kr för ingenting.
har iallafall lärt mig en läxa !!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hatar all sådan skit som dem lurar på en.

E så trött på alla FÖRMÅNLIGA erbjudanden....



BLÄ!!

2008-05-21 @ 19:34:03
Postat av: Systeryste

Jag har sagt upp min prenumeration på MAMA tvåggr, jag får fortfarande hem tidningen ... fast jag har ännu inte betalt något ... konsigt ..

2008-05-21 @ 20:48:31
Postat av: virre

det bästa e att köpa det man vill ha i affären!!

2008-05-21 @ 21:06:44
Postat av: Julia

Nä Virre.....Det bästa är när någon annan köper det man vill ha i affären och ger det till en;-)

2008-05-21 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0