ÄNTLIGEN SOFFAN

Äntligen får jag sjunka ner i vår soffa, inte för att jag tycker den e snygg , har börjat tjata om en ny, men får ge mig till tåls ett tag eftersom vi precis har varit på semester ;)
 
Har varit på grillfest på dagis, poängpromenad med Astrid lindgren frågor, My kunde 3 frågor av 12, tur att mamma hade lite koll då...
Det var jättemysigt, sen kikade vi på den nya avdelningen som My och hennes kusin Ida ska gå på, den är från 3 år, lillagumman, hur ska hon klara det??!!!!  Det är så svårt att förstå att hon blir klokare och växer eftersom hon e minstingen i familjen. Men det går bra, det sa iallafall hennes nuvarande fröknar, så jag får väl tro på det då!!

När vi kom hem städade vi huset, så nu e jag jättetrött i kroppen, på jobbet var det en pest dag, hur många gäster som helst, maten tog slut och jag stod och stekte pannkakor till 100 personer, som ändå inte räckte.

Nu förtjänar jag en skön stund i min fula soffa som e väldigt sköön ändå.....

Kommentarer
Postat av: Julia

SÅÅÅ många pannkakor. Jag e ju slut när jag stekt till Chrille och mig....Hmmm sparat några till på lördag... Kalla e goast!
Kram J

2008-05-15 @ 21:19:11
Postat av: Betty

Jag kan inte steka pannkakor ...

2008-05-15 @ 21:35:08
URL: http://frubettys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0