vilken lång dag....

Efter jobbet åkte vi direkt till frisören hela familjen. Alla utan My skulle klippas, hon blev klippt alldeles nyligen. Först var det jag, sen Victor och Sist P. Vi var nog där i nästan två timmar och blev servade med kaffe och pepparkakor.Och nu är vi fina familjen......

Direkt efter klippningarna åkte jag till min chef som skulle bjuda på glöggmys hemma hos sig. Det var en jättetrevlig eftermiddag med mycket prat, vi är ju en del kärringar, inte jag då men de andra, ha,ha och då blir det mycket prat. Vi fick även med oss en jätefin julklapp hem.
 Jag stressade hem för att vara med vid lilltrollets nattning, det känns som jag knappt träffat henne den här veckan då jag har jobbat mycket och det har varit en hel del på eftermiddagarna, så det dåliga samvetet dyker fram titt som tätt och jag saknar ihjäl mig efter henne. Du och jag mamma , säger hon hela tiden, vi är flickor....

Nu är det inte så långt kvar tills jul ledigheten och jag ska vara hemma i två veckor, då ska jag passa på att gosa med lilltrollet, såååå mycket jag bara kan.
                         
Jag och My, hon är nog bara ett par månader gammal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0