utmanad........

Jag har blivit utmanad av maggie att svara på några frågor, and here it is....

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.



8 favoritprogram:
1. prison break
2. design simon and tomas
3. idol
4 melodifestivalen
5. nytt läge
6. Roomservice
7. bonde söker fru??
8. ???????


8 saker jag gjorde igår:
1. fyllde år
2. jobbade
3. öppnade paket
4. åt massvis med tårta
5. var faktiskt på ikea
6. monterade bokhylla
7. åkte bil
8. tog fram min bettskena då jag gnislat bort en bit av framtanden!!


8 saker jag ser fram emot:
1. Lucia, mys lussetåg på dagis
2. snön
3. Att julen snart är här
4. Att jag eventuellt fått ett nytt jobb
5. Att perra inte jobbar på nyårsafton
6. Att familjen får vara friska
7. Att vi reser till solen i vår igen
8. liseberg på lördag med hela la familia



8 saker på min önskelista:
1. Att familjen ska må bra och vara pigga och krya.
2. Vinna mycket pengar ;-)
3. Att vi får en lugn och skön jul.
4. underkläder
5. Härliga klänningar eller långa koftor
6. härligt nytt år
7. Att det blir högkonjunktur igen
8. fred på jorden

nu utmanar jag i min tur maria  julia och lisselisan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0