trodde jag ja...

Jag som berättade igår att jag var färdig med julklapparna, shi fick jag!!! Kom på att Victor inte har några julkläder att ha på sig, har varit så koncentrerad på mig själv och Mys kläder.

Åkte ner till en butik som säljer märket only och inhandlade ett par jeans och en snygg tröja, där rök 1000 spänn till, bara så där...Men fin kommer han bli, han får kläderna som juklappar på morgonen.

Nu har vi precis ätit middag så jag är proppmätt. Vi har varit så duktiga på att verkligen laga all mat själva och i mån av varor köpa ekologiskt, inget halvfabrikat här inte...

Om en liten stund ska vi till kyrkan och titta på ett julspel  jag och My. Vi ska dit med Ingela och Ida , Annalill, Elton och Ellamaj,  Inte för att jag är särskilt religös men jag älskar verkligen kyrkor, det är något magiskt och rofyllt med dem och sen är det ju lite julstämmning också..Får återkomma med bilder när vi kommer hem......
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0