röjning och pulkaåkning......

Jag har röjt runt här hemma hela morgonen. Granen står på utsidan och julpyntet är nerpackat. Endast julstjärnorna i fönstret är framme, det blir sånt mysljus av dem så de får vara kvar ett tag till.
Alla sängar har nya lakan och vi har förlängt Mys säng. Hon har ju en växasäng och nu var det dax för nästa skruvhål, jag kan precis ligga raklång i den nu, härligt.

Efter städning gick vi ut till pulkabacken. Mys kompis Ida var också med och hennes mamma. Inte för att det var överdrivet mycket snö men det gick faktiskt att åka. Tjejerna tyckte det var så kul. Röda kalla kinder...i like.

Detta kort är taget för precis två årsen, tjejerna är 1 år och 4 månader.

De skulle precis börja på dagis, så små de var, och nu går de på samma avdelning och det kändes så bra att de hade varandra när vi skulle lämna i början då allt var nytt.

När jag höll på att titta efter kort hittade jag även det här som är taget samma tid för två årsen precis.

Detta kort har My på sin hylla och vid sin matplats på dagis. Man skulle ha med en del kort som de skulle placera ut vid olika My ställen på avdelningen.

Jag ser på kortet att det är taget innan vi hade tapetserat och gjort iordning listerna här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0