ljuvliga fredag.........

Nu har vi precis kommit in efter en skön promenad, så nu får vi slappa.

Ikväll är det Idolfinalen som gäller och naturligtvis håller jag på den fantastiskt duktiga Kevin.

I onsdags hade ju My nobelfest på dagis och de fick varsitt diplom där det stod en bra egenskap de hade, På Mys stod de för att du är bra på att säga ifrån...

Det roliga är att jag var på samtal med min chef förra veckan och en av de egenskaper hon tog upp var just det,för att du är bra på att säga ifrån... och att jag säger det jag tycker. Vi är nog lite lika jag och min dotter.

Klädd för nobelmiddag...

Nu ska vi ha en skön fredag hela familjen och imorgon hoppas jag att vi vaknar med massvis av snö på utsidan så vi får lov att ta fram pulkorna......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0