liseberg........



Vi var på liseberg hela LA FAMILIA i dag, min mamma och min syster med familjer och min egen familj såklart. Vi var där vid två tiden och det var ganska lagom med folk, tjejerna hann åka cirkusexpressen två gånger utan för lång kö som det brukar vara.

Det som var väldigt viktigt att kolla upp idag var, har kaninerna tomtekläder, och i så fall, hur får de plats med öronen i luvan???  Som tur var fick vi svar på den frågan som My funderat över hela veckan.

Elvira var så rolig och puttade fram My mot kaninen hela tiden så de skulle få mer kramar och bus vilket de oxå fick till deras stora förtjusning....

Det blev några fler åkattraktioner för kiddsen och Victor fick åka barngrejerna idag för något annat var ju inte öppet, men han tyckte det var mysigt ändå, han fick ju fika med knäckäpplen och mormor köpte världens största polkagrisklubba till honom.

perra och My i den första vagnen och mormor och Elvira alldeles bakom.

Tjejerna inne i kaninhuset.


Jag tvingade Victor att ställa sig brevid gammelfarfarkanin, han var sådär nöjd..

Tack för en jättetrevlig eftermiddag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0