kalkonmiddan.......och fjärde advent.

  Är sååå mätt. Jag ligger i soffan och päser, vi har varit hos mamma och Erich på kalkonmiddag och det finns inget bättre...
Jag fick se lilla Axel gå med och det var minnesvärt. Det ser verkligen ut som att han egentligen inte kan gå men gör det ändå, han är otroligt söt när han staplar iväg och han är så lycklig....

Vi fick för oss att spela ett spel också. Ett schlagerfestivalspel där man får se och lyssna på musiken på tvn och svara på frågor. Jag och min syster var i samma lag mot de andra, lite orättvis fördelning då de andra var 5 personer minst.

Av någon anledning spelade vi inte klart, de sa att det var sista gången de spelade med mig och de tycker att jag har för mycket vinnarskalle....hmm. Orättvist....

Hur som helst var det mycket trevligt och jag och min syrra fick var sin tryckkokare med hem. Det ska bli spännande att laga god mat i den. Tack så jättemycket.......
 Candle Candle Candle Candle






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0