julgransplundring vs julefrid.....


Jag och My på julafton..


Jag är sugen på att plocka bort julen..
Det enda som hindrar mig är mitt lilla troll som kommer bli jätteledsen.
Jag älskar att julpynta och plocka fram alla saker, men jag tycker nog ännu mer om att plocka bort det när julen är över. Jag gillar egentligen inte att ha en massa prydnader överallt, tycker om när det är rent och cleant.
Lättstädat.
Kanske åker det ut på tisdag, då ska jag ändå städa inför nyår, det går ju alltid att muta små barn...

Kommentarer
Postat av: Julia

Håller med..ut med skräpet fortast möjligt!

2008-12-29 @ 10:47:09
URL: http://julianas.blogg.se/
Postat av: syster Yster

Granen åkte på annandan...Barnen sörjde, men den barrade jättemycket när katterna satt på mitten inne i granen! Vi tog i alla fall in den tidigt, den 15:e. Det ska jag fortsätta med, då hinner man ändå njuta av den ett tag. Många tomtar åkte oxå den dan, lite i smyg sådär. Jätteskönt! Men kan man inte få ha änglarna hela året?;)

Kram!

2008-12-30 @ 08:41:08
Postat av: veronica

det är klart man kan ha änglar framme, de finns ju ändå runt omkring oss hela tiden, eller hur..

2008-12-30 @ 16:11:27
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0