inredningsutflykt...........

Igår skulle P på julbord på kvällen, så istället för att sitta själva hemma på kvällen tog jag med mig My och drog ner till ikea för en shoppingstund.
Tanken var att köpa en hylla till Mys rum och vi hittade faktiskt det vi ville ha i ikearöran som råder på varuhuset i Bäckebol. Hyllan expedit blev det med 8 fack och till det köpte jag 4 lådor i olika färger.
Det känns skönt med ordning och reda bland leksakerna i hennes rum.
Köpte även trådbackar som jag ställde in i hennes garderob, hon har ju bara haft en byrå till sina kläder innan och det var skönt att få bort den och börja använda garderoben istället,  det blev större lekspace för henne.

Vi var hemma vid halv sju på kvällen och jag kan säga att hyllan var djävulsk tung...Ringde hem Victor och hans kompisar som fick komma och hjälpa lilla mamma med den tunga lådan, sen fick de smaska i sig resterna av tårtan som tack och de var de inte sena att tacka ja till.

Jag höll på heela kvällen med hyllan, sen stupade jag i säng, men det blev jättefint i rummet..

Kommentarer
Postat av: Maggie

Kan du fatta att jag skruvade ihop denna hylla SJÄLV när jag var höggravid, och ja...den var jävligt tung :)

2008-12-04 @ 22:19:21
URL: http://fisungarna.blogg.se/
Postat av: veronica

ibland är man korkad..jag skruvade oxå ihop min själv så svetten spruta, ha ha

2008-12-05 @ 14:29:25
URL: http://virresdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0